«КОЛОС-АВТО»: Оновлені Mazda3 эти Mazda6 в Україні

Більш кoмфoртні, бeзпeчні тa витoнчeні

В 2010 рoці, прeзeнтувaвши в Пaрижі кoнцeпт Shinari — прaoбрaз Mazda6 нaступнoгo пoкoління, Mazda вдиxнулa життя в зaгaльну кoнцeпцію дизaйн – «KODO – душa нaряд». В 2012 гoду с кoнвeєрa виxoдить пeршa сeрійнa мoдeль, чтo этo втілилa в сoбі кoмплeкс тexнoлoгій SKYACTIV. З цьoгo врeмя пoчинaється нoвaя эрa брeндa Mazda.

Нaйвищі oцінки різнoмaнітниx тeстів з бeзпeки — Euro NCAP, IIHS (СШA), JNCAP (Япoнія), нaгoрoди для дизaйн – «Нaйкрaщий дизaйн в світі» (2016: Mazda MX-5), Car Design Award 2016 у нoмінaції «пoнятия» (2016: Mazda RX-Vision), Red Dot Design Awards (2015: дизaйн прoдуктів Mazda CX-3, Mazda MX-5, Mazda2), визнaння журнaлістів тa влaсників — «Aбсoлютний aвтoмoбіль 2016 срoк» (Mazda MX-5), Aвтoмoбіль срoк в Япoнії тa Вeликій Бритaнії (2015-2016: Mazda MX-5), «Aвтoмoбіль срoк в Укрaїні» (2015: Mazda3). Тa ce лишить чaстинa з нaгoрoд, я лишить зa oстaнні 2 рoкки!

Здaвaлoся б, нa цьoму мoжeт зупинитись і – дизaйн KODO тa тexнoлoгії SKYACTIV вжe увійшли в істoрію. Aлe сe нe прo Mazda, як нa пeршe місцe зaвжди пoстaвить свoгo клієнтa тa прaгнe для ньoгo більшoгo тa крaщoгo! Тoму з 25 жoвтня в Укрaїні з’јe чeргoвe oнoвлeння мoдeлі – цьoгo рaз Mazda3 эти Mazda6.

Oнoвлeні Mazda3 эти Mazda6 увібрали цілу низку вдосконалень та результатів багаторічних досліджень, головна мета яких — повага до людини та натхнення, втілене в автомобілях. Я не зважаючи на те, что это ці вдосконалення можуть бути непомітні на перший погляд, будьте певні — компанія Mazda постійно працює над покращенням важливих для клієнтів універсальних цінностей: технологій, что это забезпечують надійність і безпеку, динамічних характеристик, необхідних автомобілям.

Особливу увагу слід звернути на GVC-система для управления наряд автомобіля. Ce – перше втілення нової концепції глобальної SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, головною метою якої є зміцнення почуття єдності автомобіля та водія – Jinba Ittai. Якщо раніше робота двигуна, трансмісії та ходової частини контролювались окремо, тепер GVC здійснює інтегрований контроль cih трьох елементів. Сильный результат – здійснюється контроль тяги одночасно в поздовжньому эти поперечному напрямку, что это, в свою чергу, означає оптимізацію навантажень на кожаные h 4 коліс. Або зрозумілою мовою: автомобіль міцно та впевнено «тримається на ногах» для любого яких умов – на слизькій ци засніженій дорозі, когда входженні в свою очередь, або при зміні полоси наряд на великій швидкості.

Оновлена Mazda3

Mazda3, подолавши позначку світового виробництва от 3,5 мільйони екземплярів, не збирається зупинятись на досягнутому, что ставить своєю метою залишатися, следовательно, стильним, следовательно, технологічнім, следовательно, комфортнім автомобілем в своєму класі.

Екстер’єр

Цього никогда оновлена Mazda3 вражає. Нові fari – відтепер LED*– більш яскраві та проникливі, протитуманні LED fari – більш вузькі эти агресивні, решітка – більш вишукана эти об’ємна, а «стійка» — більш впевнена. Модернізовані для обох кузовів (в салоне эта хетчбека) дверні дзеркала з вигнутими покажчиками поворотів, тоді як варіант виконання хетчбеку отримав ще й змінено дизайн заднього бампера.

Оновлена модель представлена на Україні з дев’ятьма кольорами: один с ними принципово нового для Mazda3 – Eternal Blue что в новом палітрі для обох моделей — Machine Gray Премиум Металлик. Так я, як і надзвичайно популярний колір Душа Красный Металлик — Machine Grаy Премиум Металлик потребує унікального процессе фарбування TAKUMINURI, особливістю якого є тонкий ball z алюмінієвим ближнем товщиною всього 2,5 нм.

Інтер’єр

Еволюціонував орієнтований на водія внутрішній простір, отримавши безліч оновлень, зокрема якісніші панелі та дизайн ручок на двери, змінена вставка панелі приладів. Кермо отримало новый дизайн та конструкцію, став біль ергономічним та зручним.

Я специально зараз, если температура на вулиці наблизилась до нуля або навіть гірше – дольше приємно покласти руки на кермо із підігрівом , что это наразі є на всіх комплектаціях із коробкою автомат, что это робить оновлену Mazda3 ще комфортнішою эти приємнішою!

Комфорт

Оновлена Mazda3 піклується. Проекційний дисплей эта шкала панелі приладів помериться силами змінені з метою підвищення якості відображення показників . Оновлений проекційний экран становится і кольоровим більшим за розміром.

Для всіх комплектації з 6-ти ступеневим машина з’је можливість вибору режим їзди — Спорт або Нормально , что это відтепер дозволяє або відчути справжній Увеличить тариф, або рухатися спокійно та відчувати задоволення від економічної витрати палива двигуном Skyactiv.

Для удобства водія при паркуванні в місті, вузькому просторі та не завжди, когда гарному освітленні — камера заднього виду эти датчики паркування – на всіх комплектаціях із автоматичною коробкою передач.

Безпека

Оновлена Mazda3 захищає. Розширений перелік системы активної безпеки i-Activsense — відтепер в компактному класі:

  • вдосконалена система інтелектуальної підтримки гальмування в місті (SCBS*). Відтепер вона здатна виявляти і пішоходів, а не тільки транспортні засоби. Функція Advanced SCBS збільшує відстань виявлення і більш широкий кут огляду, а верхня межа, при якій вона працює, збільшилася до 80 км/год;
  • система попередження про виїзд зі смуги наряд (LDWS*) – се ще одна технологія нового покоління, яка контролює положення авто на відношенню до дорожньої розмітки за допомогою камере та, в разі виявлення ненавмисної зміни смуги автомобілем, активує сигнал перетину смуги в динаміку з відповідної стороны, а також виводить на панелі приладів візуальне попередження;
  • система управления втоми водія (ДАА*) – відстежує стиль керування і в разі, відхилення від «норм», попереджає водія про необхідність відпочити.

Крім того, модель також отримала передові технічні рішення, что это стосуються значного покращення шумоізоляції, завдяки використанню шумопоглинаючого матеріалу для дверей, консолі та області тунелю коробки передач. Оптимізовані ущільнювачі двери та додаткові матеріали гасіння вібрації між задніми поперечними елементами конструкції значно підвищують комфортабельність салоне.

Також з’су приємні дрібнички на кшталт автоматичного складання бічних дзеркал, когда блокуванні двери, килимки ворсові в стандартном пакеті.

На додачу до вже знайомих комбінацій: 1,5-літровий седан h 6-ти ступеневою автоматичною коробкою передач, 1,6-літровий седан h 5-ступеневою механічною КПП, 1,5-літровим эти 2-літровий купить h 6-ти ступеневою АКПП, також з’явився і 2-літровий седан h 6-ступеневою АКПП.

* доступні лишить для комплектацій Эксклюзив

Оновлена Mazda6

«Мы постійно мы ставим перед собой нові завдання, вдосконалюючи нашу флагманську модель Mazda6, прагнучи досягти особливого зв’язку між бренд Mazda этими нашими клієнтами, створюючи не только автомобіль, а незамінного супутника та друзей для їхнього життя. Я сподіваюся, что это ця оновлена ??модель стане надійним партнером для свого владельца, даруючи радість і роблячи кожен день яскравішим. Для покращення флагману модельного ряду Mazda конструкторы добавили преміум деталей в інтер’єр, поліпшили эти удосконалили кожаную дрібницю» — говорит Хідекі Мацуока, керівник программы розробки Mazda 6.

Наприкінці жовтня 2016, сами тоді, если за вікном стає прохолодніше эти похмуріше і хочеться огорнути себе теплую, на ринку України з’је оновлена Mazda6 – затишніша, привітніша готова до будь яких змін угадать!

На перший погляд, в моделі немного что это змінилось. Вже знайомі, перевірені часы надійні бензинові двигуни Skyactiv 2,0 l і 2,5 л та дизельний Skyactiv 2,2 л залишились тимми v самих. Ce означає звичну динаміку, ефективність, потужність та економічність. Зовнішність також залишилась винятковою, виразною эти впізнаваною.

Эль, цього никогда мы маємо типово японський підхід – ні в якому разі не зупинятись эти прагнути бездоганності, як не помітна на перший погляд, але як не стає від цього менш цінною.

Відтепер Mazda6 оснащена підігрівом керма та задніх сидінь (всі комплектації, починаючи Touring h) — тепер в холодну время автомобіль зігріє эти подарує ще більше комфорта. А если надворі занадто сонячно, сонцезахисна шторка з електроприводом* точно стане у нагоді.

Mazda подбала і про безпеку. Найновітніша система управления розподілу тянет (G-Vectoring Control) відтепер відповідальна за те, щоб Ваш автомобіль не втрачав рівноваги ані когда входженні в порядок, ані на слизькій дорозі. А додаткова функція розпізнавання пішоходів* системы безпечного гальмування в місті (SCBS) стане ще одним приємним бонусом. Верхня межа чутливості системы безпечного гальмування на шосе (Smart Brake Support (SBS)) збільшена ч 145 км / год до 160 км / год, швидкість автоматичного спрацьовування гальм збільшена ч 40 км / год до 50 км / год. Також поліпшено робот системы управления «сліпих зон» (BSM), як тепер реагує на автомобілі які наближаються на великій швидкості.

Крім того, оновлена Mazda6 стала только приємнішою: проекційний экран становится кольоровим, функція пам’яті сидінь тепер запам’ятовує не лишить положення сидіння, а. положення проекційного экрана.

Зовнішні дзеркала автоматично складаються при закритті автомобіля , что это суттєво зменшує риск їх пошкодження випадковими перехожими та автомобілями, зо просуваються поруч…

Оновлена Mazda6 доступна дев’яти кольорах, з потужними бензиновим эти дизельним двигунами, які вже так знайомі українським покупцям: SKYACTIV-G 2.0 і эти 2.5 SKYACTIV-D 2.2. Залежно від типу эти об’єму двигуна, модель пропонується в комплектаціях: DRIVE, TOURING, STYLE, PREMIUM, RU этот код дизель STYLE+, ПРЕМИУМ.

* лишить для комплектацій Премиум

 

Автосалон Колос-Авто

Адрес: г. Черкассы, ул. Смелянская, 153

Тел.: (0472) 55-28-85, (067) 405-31-38

Факс.: (047)263-96-12

Время работы: с 9.00-18.00 (вс.-вых.)

E-mail: info@kolosauto.com.ua

WEB: kolosauto.com.ua

Перейти на страницу автосалона

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.